ORIENTAČNÍ CENÍK

UPOZORNĚNÍ:
U NÁS MŮŽETE PLATIT POUZE HOTOVĚ.
NEBEREME PLATEBNÍ KARTY!

  • při příjmu hlavy účtujeme manipulační poplatek
    od 100 do 500 Kč (viz Manipulační poplatek)
  • tlaková zkouška hlavy: 200 – 600 Kč
  • zkouška, přerovnání, zafrézování sedel, přebroušení ventilů, dle typu hlavy (čtyřválec): 1 000 – 2 500 Kč 
  • oprava prasklé hlavy svařováním, hlava se 2 ventily/válec vč. kompletního opracování: 3 500 Kč/válec
  • oprava prasklé hlavy svařováním, hlava se 4 ventily/válec vč. kompletního opracování: 5 500 Kč/válec
  • výměna vodítek vč. nového vodítka: od 175 Kč/ks
  • oprava uložení TDI PD: 1 250 Kč/vstřikovač, dále je nutno počítat s přerovnáním hlavy, případně výměnou vodítek atd.
  • 1 hod. práce na strojích: 1 000 Kč

Ceny v tomto ceníku jsou uvedeny bez DPH a jsou pouze orientační, mohou se lišit oběma směry dle skutečné pracnosti.
Cenu opravy jsme schopni přesněji určit až po prohlídce hlavy u nás v dílně, odtlakování, demontáži a obroušení ventilů.
Je nutno počítat s tím, že pokud hlavu budeme kompletovat, cenu práce může i mnohonásobně překročit cena nových dílů použitých pro opravu, zejména ventilů, ventilových vodítek, zdvihátek, vačkových hřídelí atd.

Manipulační poplatek jsme byli nuceni zavést z důvodu zvýšení nákladů na likvidaci nebezpečného odpadu.
Hlava prošlá mycím stolem: 100 Kč
Hlava neumytá: od 300 Kč

Příklady častých oprav:

Škoda Favorit, Felicia, Fabia 1,3

Odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců bez zásahu do ventilů: 700 Kč

VW/Škoda 1,9TDI

Odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců, výměna 8 ks vodítek ventilů, zafrézování sedel, kontrola a obroušení ventilů, výměna gufer ventilů, montáž ventilů zpět do hlavy: 3 200 Kč

VW/Škoda 1,9TDI PD, 8 ventilů

Vyvložkování vývrtů pro vstřikovače, montáž ocelových vložek M10/M6 pro šroub M6 vstřikovače, odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců, výměna 8 ks vodítek ventilů, zafrézování sedel, kontrola a obroušení ventilů, výměna gufer ventilů, montáž ventilů zpět do hlavy: 8 200 Kč

Benzinový motor 1,6i, 16 ventilů

Odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců bez zásahu do ventilů: 1 000 Kč

Odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců, zafrézování sedel, kontrola a obroušení ventilů, výměna gufer ventilů, montáž ventilů zpět do hlavy: 3 200 Kč (bez ceny gufer ventilů)

Ceny v tomto ceníku jsou uvedeny bez DPH a jsou pouze orientační, mohou se lišit oběma směry dle skutečné pracnosti.

ORIENTAČNÍ CENÍK

UPOZORNĚNÍ:
U NÁS MŮŽETE PLATIT POUZE HOTOVĚ.
NEBEREME PLATEBNÍ KARTY!

  • při příjmu hlavy účtujeme manipulační poplatek
    od 100 do 500 Kč (viz Manipulační poplatek)
  • tlaková zkouška hlavy: 200 – 600 Kč
  • zkouška, přerovnání, zafrézování sedel, přebroušení ventilů, dle typu hlavy (čtyřválec): 1 000 – 2 500 Kč 
  • oprava prasklé hlavy svařováním, hlava se 2 ventily/válec vč. kompletního opracování: 3 500 Kč/válec
  • oprava prasklé hlavy svařováním, hlava se 4 ventily/válec vč. kompletního opracování: 5 000 Kč/válec
  • výměna vodítek vč. nového vodítka: od 175 Kč/ks
  • oprava uložení TDI PD: 1 250 Kč/vstřikovač, dále je nutno počítat s přerovnáním hlavy, případně výměnou vodítek atd.
  • 1 hod. práce na strojích: 1 000 Kč

Ceny v tomto ceníku jsou uvedeny bez DPH a jsou pouze orientační, mohou se lišit oběma směry dle skutečné pracnosti.
Cenu opravy jsme schopni přesněji určit až po prohlídce hlavy u nás v dílně, odtlakování, demontáži a obroušení ventilů.
Je nutno počítat s tím, že pokud hlavu budeme kompletovat, cenu práce může i mnohonásobně překročit cena nových dílů použitých pro opravu, zejména ventilů, ventilových vodítek, zdvihátek, vačkových hřídelí atd.

Manipulační poplatek jsme byli nuceni zavést z důvodu zvýšení nákladů na likvidaci nebezpečného odpadu.
Hlava prošlá mycím stolem: 100 Kč
Hlava neumytá: od 300 Kč

Příklady častých oprav:

Škoda Favorit, Felicia, Fabia 1,3

Odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců bez zásahu do ventilů: 700 Kč

VW/Škoda 1,9TDI

Odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců, výměna 8 ks vodítek ventilů, zafrézování sedel, kontrola a obroušení ventilů, výměna gufer ventilů, montáž ventilů zpět do hlavy: 3 200 Kč

VW/Škoda 1,9TDI PD, 8 ventilů

Vyvložkování vývrtů pro vstřikovače, montáž ocelových vložek M10/M6 pro šroub M6 vstřikovače, odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců, výměna 8 ks vodítek ventilů, zafrézování sedel, kontrola a obroušení ventilů, výměna gufer ventilů, montáž ventilů zpět do hlavy: 8 200 Kč

Benzinový motor 1,6i, 16 ventilů

Odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců bez zásahu do ventilů: 1 000 Kč

Odtlakování a přerovnání dosedací plochy hlavy válců, zafrézování sedel, kontrola a obroušení ventilů, výměna gufer ventilů, montáž ventilů zpět do hlavy: 3 200 Kč (bez ceny gufer ventilů)

Ceny v tomto ceníku jsou uvedeny bez DPH a jsou pouze orientační, mohou se lišit oběma směry dle skutečné pracnosti.